Lights will guide you home

Mamma har blivit påverkad av en föreläsning om E-ämnen.
Hon har köpt annat smör... Vi har alltid haft samma smör sen
jag kunde gå typ men nu innehöll de allt för många E-ämnen
så vi måste byta. Jaha. Okej jag använder inte smör men principen
liksom.
Min dator mår inte så bra nyss hakade Spotify upp sig
och det lät som dom sjöng "lachme lachme lachme" hela tiden..
Så jag håller på att av installerar onödvändiga program i hopp
om att den ska bli bättre!
Ikväll blir en TV-kväll :)
Igår blev de film med Paulina; jag hade valt film → filmen va rolig
och bra ;)
Imån är en annan dag.

Kommentarer
Postat av: den som är bäst

julia <3 dator = NEJ

2009-10-29 @ 12:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0