Every end is a new beginning


Japp nu är vi igång! Skolan är sig lik, lärarna likaså!
Bara mitt sjukt tuffa schema som är skillnaden ;o
Slapp dag idag som vanligt men imån är det hårdkörning
från 8.00, Larbrant första lektionen minsann!
Efter det får jag träffa min nya spanskalärare :)
Mycket spännande!
Imån är det jag som går till banken och fixar mig en
egen internetbank så jag kan betala grejer från nätet!
Dels för att Oskar nästan förstörde min tävling på söndag
genom att betala in för sent, sen när jag gör karriär på
Tradera måste jag ju kunna betala själv, nästan vuxen nu ju! hihi

Vandraren har ingen stans att gå när hon kommit fram
till berget
Regnet öser det är svårt att le när man är så blöt om foten
De gör ont men gå ändå du kan aldrig vända om
De gör ont men gå ändå du är där och du leker en vandrare


Låten är skriven av mig endast till Paulina ;)

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0