I don't always want to miss, It


Kära nån, Paulina och jag ska till Café opera!
Vi kollade inte lite drycker på deras hemsida... Champangé -
22.000 kronor :) Vem Fan köper en flaska för så sjukt mycket
pengar? Och vad i helvete är det som gör att flaskan kostar så
mycket :o Fatta att man dricker det där och 11 timmar och 36
minuter senare kissar ut det? Helt absurt!
Och om någon frågar var jag kommer ifrån tänker jag iaf inte
säga tranås, då tror dom väl att jag kommer från Danmark eller
nått? Nä men ärligt talat så bor jag nästan i Jönköping ju..
Och kära nån detta klädproblem fy fan.. -..-
Tur att det är "långt" kvar !
Åh vad jag längtar till mitt körkort åh åh åh åh äsch

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0