I'm just philosophising a bit, a sunday night


Åh jag saknar fotbollen, närkamperna, lagkänslan
gräset, fotbollsskor Allt! Min bollteknik kanske inte va så
bra men allt annat va underbart.
Tro inte att jag inte älskar friidrotten för det gör jag
verkligen,men friidrotten har inte det som fotbollen
har. Ett damlag i gripenberg vore sjukt kul och bara
helt perfekt.
Jag önska jag fick se en stjärna falla!

Take care

ps: lyssna på "Jag är en vampyr", den gör mig glad
      den är bara perfekt! Va vill du? Men kom då.  :ds

Kommentarer
Postat av: Sabina

håller med dig helt o hållet om fotbollen!

Ett damlag tack ;D



<3

2010-08-09 @ 10:39:58
URL: http://saabinab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0