I could really use a wish right now


Jag har så fina rutiner, precis så här var det förra sommaren
också, veckorna innan skolan börjar inser man hur bra livet är.
Jobb, ridning, träning och framför allt vänner (: Allt bara flyter!

Rutiner som bara måste älskas, jag tycker om rutiner så länge
de varieras, som när jag kommer upp till stallet har jag många olika
ställen att rida på och jag vet att Haldol är aldrig som han va igår!
På jobbet serverar vi aldrig samma mat två dagar i rad (; och det
är ständigt olika beställningar. Man vet liksom vad som ska göras
men hur det ska göras och hur det slutar vet man inte förän efteråt.
Ett år skulle jag kunna tänka mig innan jag nog tröttnar helt.
Men det är ju som vanligt när man trivs som bäst är det slut.
Åter till läxor och plugg. Men allt har sin positiva sida och efter ett
tag kommer jag nog att tycka skolan är okej också? ;)

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0