The last day of my childhood


Sista inlägget som ett barn, som en ynka 17-åring!
Dagen jag väntat på i flera år typ än nu äntligen snart
här... Jag har knappt tänkt nått på vad ja ska få i present
allt handlar om att på pappret äntligen blir 18! hihi
Ska även köra halkan imån och tror det kmr bli riktigt kul.
Sen är det bara att vänta på en vacker dag då jag med kan
fixa körkort och äntligen glädjas åt andra som fixar de, nu
går ja mest runt och är avis..
Ska nog gå och packa lite inför helgen och sen sova, ju fortare
jag somnar desto fortare blir det den 9/9 2010 :) iiiiiiiiih!

Take care

Kommentarer
Postat av: Sabina

GRATTIS :D <3

2010-09-09 @ 07:12:23
URL: http://saabinab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0