Smile and life looks so much brighter


Första långa turen ensam i ett fordon med fyra hjul, underbart!
Dunkadunka hihi Fast klurigt med ny bil men vi kanske kan
bli riktigt bra vänner, vem vet?
Nice träning med lite lekar och stafetter, dock stördes den av
rapar av Mexico, ni vet en sån där röra man kan få i baguetter på
gotteriet när man fikar med en fin vän! Varning röran är väldigt
stark och lite rörande faktiskt. Så nu sitter jag här, skit kissinödig
för blev tvungen att släcka elden i min mun med vatten! 
Men lika glad är jag för de :D Jag har kommit på att veckan gå mycket
fortare om man gå runt med ett leende på läpparna och är lite små
speedad även fast man är trött ;) 
I morgon blir det en tur till Ekliden, mitt andra hem & min andra familj hihi (:
Oops bäst att springas o kissa innan det är försent;)

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0